Panel administracyjny wymaga zalogowania. Konta użytkowników współdzielone są z programem sprzedaży. Zależnie od przyznanych uprawnień użytkownik będzie miał nieograniczony dostęp do wszystkich funkcji panelu administracyjnego lub będzie mógł korzystać tylko z wybranych funkcji.
Podstawową funkcją panelu administracyjnego jest zarządzenia i kontrola użytkowników mobilnych systemu. Administrator może dodawać, edytować i usuwać konta użytkowników. Dostępny jest podgląd wszystkich przesłanych danych z urządzeń mobilnych. Aplikacja zapewnia także możliwość przesyłania komunikatów z panelu administracyjnego na urządzenia mobilne. Wiadomość dla handlowca wyświetlana jest zaraz po zakończeniu wymiany danych.
Administrator może dodać uprawnienia użytkownikom z system sprzedaży do korzystania z panelu administracyjnego. Użytkownik o roli kierownika ma ograniczony dostęp do funkcji i może korzystać z funkcji systemu tylko w zakresie dotyczącym jego podwładnych.
W przypadku szerokiego asortymentu lub prowadzenia akcji sprzedażowych i promocji, bardzo użytecznym mechanizmem będą listy asortymentu. Listy te tworzone są w panelu administracyjnym i przesyłane do urządzeń mobilnych, gdzie służą do zawężenia zakresu wyświetlanego asortymentu. To rozwiązanie pozwala na zdefiniowanie listy towarów promocyjnych, towarów do szybkiej wyprzedaży lub wspomagających realizacje programów dystrybucyjnych.
System pozwala użytkownikowi utworzyć wiele ankiet, które następnie podczas wizyty u klientów będą wypełniane przez przedstawiciela handlowego. Użytkownik tworzy listę pytań ankiety samodzielnie, mając do dyspozycji 12 rodzajów pytań oraz mechanizm warunkowych skoków między pytaniami. Takie rozwiązanie daje bardzo dużą elastyczność podczas konstruowania ankiety. Wyniki ankiet przeprowadzonych przy pomocy urządzeń mobilnych przesyłane są do systemu centralnego, gdzie po zakończeniu ankiety dostępna jest funkcja generowania raportu wyników ankiety.
System rejestruje szereg zdarzeń związanych z jego funkcjonowaniem w dziennikach. Rejestrowane są zarówno zdarzenia zachodzące w systemie centralnym jak i sesje wymiany danych z urządzeniami mobilnymi. Pozwala to na kontrolę zdarzeń zachodzących w systemie oraz kontrolę pracy przedstawicieli handlowych.